کفش مناسب برای خار پاشنه؛ بهترین راه درمان برای خار پاشنه

کفش مناسب برای خار پاشنه؛ بهترین راه درمان برای خار پاشنه

کفش مناسب برای خار پاشنه؛ بهترین راه درمان برای خار پاشنه

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده است که به خار پاشنه دچار شده باشید؟ بیماری خار پاشنه در اثر پوشیدن کفش‌های نامناسب به وجود می‌آید و در اصل رشد استخوانی در کف پا را به همراه دارد که به شکل ضایعه خود را نشان می‌دهد. کسانی که به انتخاب کفش مناسب و ایده‌آل توجه زیادی نمی‌کنند، معمولا با این عارضه مواجه می‌شوند؛ به همین دلیل است که متخصصان و کارشناسان حوزه سلامت همیشه بر پوشیدن کفش و صندل‌های مناسب و طبی تاکید فراوان دارند.

اگر شما هم دچار این عارضه شده‌اید، باید سریعا از طریق تهیه کفش زنانه مناسب برای خار پاشنه یا کفش مردانه مناسب برای خار پاشنه اقدام کرده و از رشد و پیشرفت این بیماری جلوگیری کنید.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر در این باره برای شما صحبت کنیم و راه خرید کردن کفش مناسب برای جلوگیری از بروز این بیماری را به شما معرفی کنیم.

 دلایل به وجود آمدن خار پاشنه

این بیماری به دلایل مختلفی مانند چاقی بیش از اندازه و بالا بودن وزن بدن، راه رفتن یا ورزش کردن‌های طولانی مدت، پوشیدن کفش‌هایی نامناسب که نمی‌توانند به خوبی قوس پا را پشتیبانی کنند، مبتلا شدن به بیماری دیابت و.... به وجود می‌آید.

 علائم بیماری خار پاشنه

در این قسمت قصد داریم تا علائم بیماری خار پاشنه را برای شما شرح دهیم تا با دانستن آن‌ها از وقوع آن پیشگیری کنید؛ یکی از بهترین راه‌ها برای پیشگیری از خار پاشنه استفاده از کفش مناسب است.

علائم این بیماری عبارت‌اند از احساس درد شدید مانند تیزی چاقو در پاشنه پا موقع ایستادن در هنگام صبح، احساس درد مبهم و شدید در قسمت پاشنه پا در طول روز، مواجه شدن با تورم و التهاب در قسمت جلویی پاشنه پا، احساس گرمای زیاد از این ناحیه و دیده شدن برآمدگی استخوان مانند در اندازه‌ای کوچک و همچنین قابل رویت در قسمت زیرین پاشنه.

 کفش مناسب برای خار پاشنه چه کفشی است؟

خار پاشنه یک نوع بیماری است که بر اثر فشار نامتناسب در پا به وجود می‌آید و معمولا در افرادی شایع است که از کفش‌های نامناسب استفاده می‌کنند. برای جلوگیری و درمان این عارضه باید از کفش زنانه مناسب برای خار پاشنه یا کفش مردانه مناسب برای خار پاشنه استفاده کرد؛ زیرا این کفش‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند این بیماری را درمان کنند.

خانه چرم رودکی این مشکل را برای مشتریان عزیز خود برطرف کرده است و شما می‌توانید با مراجعه به این سایت کفش مناسب و دلخواه خود را با کیفیتی عالی سفارش دهید.

قابل ذکر است که بدانید راه برای درمان خار پاشنه بسیار است؛ اما تنها راه بی دردسر و کم هزینه آن خریدن کفش مناسب و طبی است.

کفش مناسب برای خار پاشنه

خار پاشنه نوعی عارضه است که درست مانند خار در کف پا ایجاد می‌شود و راه رفتن را برای فرد سخت و دشوار می‌کند؛ متاسفانه امروزه یکی از دلایلی که باعث شیوع و افزایش این بیماری در زنان و مردان می‌شود، استفاده از کفش‌های نامناسب و کف صاف و بدون لژ است.

همان طور که گفتیم، برای درمان خار پاشنه روش‌ها متعدد زیادی وجود دارد؛ اما تمام آن‌ها موقت هستند ولی بهترین و در عین حال کم هزینه‌ترین راه برای پیشگیری و درمان این بیماری استفاده از کفش مردانه مناسب برای خار پاشنه و زنانه آن است. 

ویژگی های کفش مناسب برای خار پاشنه

تمام کفش‌های طبی که شما در فروشگاه و کفش فروشی‌ها مشاهده می‌کنید استاندارد نیستند و در حقیقت برای ساخت آن‌ها از اصول خاصی پیروی نشده است؛ بنابراین ما در ادامه برخی از ویژگی‌های کفش طبی مناسب برای خار پاشنه را معرفی می‌کنیم تا بتوانید کفش استاندارد و اصولی را از غیراصولی آن تشخیص دهید. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

1-کفی کفش طبی شما باید به اندازه‌ای محکم باشد که بتواند فشاری را که به پا وارد می‌شود را به خوبی دفع کند. شاید جالب باشد که بدانید فشار و نیرویی که از سمت بدن به کف پای شما وارد می‌شود، در زمان ایستادن یا راه رفتن دو برابر وزن شما و در زمان دویدن ده برابر وزن شما است؛ بنابراین برای دفع این فشار استفاده از کفی کفش مناسب بسیار ضروری است.

2-کفی کفش‌های طبی طبق نیازهای افراد بیمار و براساس قوس‌های کف پای آن‌ها طراحی می‌شوند.

3-کفی کفش‌های طبی باید دارای ویژگی‌هایی مانند سبک بودن، ضخیم بودن و در عین حال خاصیت الاستیکی داشته باشد.

4-نکته قابل توجه در کفش زنانه مناسب برای خار پاشنه و مدل مردانه آن، این است که کفش دقیقا باید اندازه پای شما باشد؛ زیرا تنگ بودن بیش از اندازه آن از خون‌رسانی درست به پای شما جلوگیری می‌کند و گشاد بودن آن هم باعث ایجاد ساییدگی در پای شما و ایجاد اختلال در انتقال نیرو می‌شود.

5-جنس روی کفش مناسب برای خار پاشنه باید انعطاف‌پذیر باشد.

6-قسمت جلویی کفش شما باید فضای کافی برای حرکت انگشتان شما را داشته باشد.

7-کفش مناسب و انتخابی شما باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که امکان تعویض کفی آن وجود داشته باشد تا بتوانید در زمان عرق کردن پاها با عوض کردن کفی کفش مشکلتان را برطرف کنید.

8-صندل زنانه مناسب برای خار پاشنه یا کفش آن برای خانم‌ها و آقایان، باید به گونه‌ای محکم و سفت طراحی شده باشد تا بتواند از حرکت مچ پا جلوگیری کند.

9-به این نکته توجه داشته باشید که پاشنه کفش طبی مناسب برای خار پاشنه باید باید بین 1.5 تا 4 سانتی‌متر باشد.

10-کفش طبی مناسب باید در قسمت وسط آن دارای قوس مناسب باشد تا زمان بلند شدن پنجه پا از روی زمین و قرار گرفتن پاشنه پا روی زمین، فشار زیادی به کف و مچ پای شما وارد نشود و بتواند فشار را به خوبی دفع کند.

11-از دیگر ویژگی‌های کفش مناسب برای خار پاشنه می‌توان به بندهای آن اشاره کرد؛ بند این کفش‌ها باید قابلیت تنظیم داشته باشند.

فواید استفاده از کفی مناسب برای افراد مبتلا به خار پاشنه

داشتن کفش و صندل زنانه مناسب برای خار پاشنه و همچنین مردانه آن‌ها به همراه کفی مناسب نقش بسیار موثری در درمان خار پاشنه دارند. استفاده از کفی مناسب در کفش‌های طبی علاوه‌بر درمان خار پاشنه مزایای دیگری نیز برای شما دارد که عبارت‌اند از:

1-رفع و بهبود درد ناشی از صاف بودن کف پا

2-افزایش دادن ارتفاع پا

3-بهبود و درمان پینه پا

4-بهتر کردن اوضاع التهاب در استخوان‌ کنجدی پا

5-بهتر کردن شکستگی استخوان پا در اثر فشار زیاد

ویژگی های صندل طبی مناسب برای خار پاشنه

بسیاری از افراد به استفاده از صندل علاقه زیادی دارند و احساس راحتی بیشتری را با صندل تجربه می‌کنند؛ بنابراین اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، بسیار مهم است که صندل مناسب و همچنین طبی برای جلوگیری از مبتلا شدن به خار پاشنه استفاده کنید.

صندل‌های طبی فوق‌العاده راحت طراحی شده‌اند؛ به گونه‌ای که با پوشیدن آن‌ها بدن شما کاملا در حالت تراز قرار می‌گیرد. شما می‌توانید صندل زنانه مناسب برای خار پاشنه را از فروشگاه اینترنتی کفش طبی واندرشوز با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید.

 جمع بندی

همانطور که گفتیم خار پاشنه عارضه بسیار دردناکی است که هر صبح که از خواب بیدار می‌شوید تا خود شب با شما همراه است؛ بنابراین برای جلوگیری و درمان آن فروشگاه اینترنتی کفش طبی واندرشوز بهترین و کم هزینه‌ترین راه را پیش روی شما قرار داده است. شما می‌توانید انواع کفش زنانه و مردانه طبی شما از آن به صورت کاملا تضمینی و مقرون به صرفه خریداری کنید. رضایت و سلامت پای شما تنها معیارهای اصلی این فروشگاه معتبر هستند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد